Ads 468x60px

Thursday

Loopschoenen advies


Ik ben een casual loper, dit om in conditie te blijven, en ben op zoek naar nieuwe loopschoenen.
Momenteel heb ik standaard goedkope loopschoenen uit de decathlon. Deze had ik gekocht om te kijken of ik het wel graag deed. Nu ben ik van plan om harder en langer te lopen, en denk dat het toch eens tijd wordt om deftige schoenen aan te schaffen, waar dan ook rekening wordt gehouden met een mogelijke afwijking aan mijn voeten.
Mijn linkervoet slaapt altijd na zo'n 15minuten en blijft zo tot na het lopen. Toen ik 1h30 gelopen had, sliep mijn voet dus voor 1h15min. Dit lijkt me niet de bedoeling en ligt volgens mij vast aan een afwijking aan men voet?

Om dan maar tot de kernvraag over te gaan,
waar kan ik zo'n looptest doen, en goed advies krijgen welke schoenen ik dan moet aanschaffen. Het mag zeker wat kosten, ik wil goed materiaal en advies.

Dit graag regio Kortrijk - Oudenaarde - Ronse.

Ik heb al zitten googlen maar kom helaas op adressen te Brugge, Gent en dergelijke uit. Ik ben zeker dat er dichter ook zaken te vinden zullen zijn, en dan liefst waar iemand ook ervaring mee heeft.





0 comments:

Post a Comment